torsdag 6 mars 2014

Obetalbara kommentarer...

Ibland säger ju gullungarna bara för härliga saker...

I förmiddags ville jag tvätta fönstren vid matbordet, men när jag väl hade blött ner första fönstret så upptäckte jag att batteriet var slut i min Kärcher... Då gick vi ut och tittade på en stor lyftkran istället. Den snälla kranföraren frågade om Leander ville provsitta i hytten. Varpå Leander förskräckt tittade på honom och viskade "Nej, Leander är för liten!"

Hemma igen hade apparaten laddat upp sig och jag kunde ta tag i mitt projekt igen. L tittade påfilm och tyckte väl att jag väsnades: "Mamma sluta!" sa han. "Får jag inte tvätta fönstren?" frågade jag. "Nej, du har inte födelsedag idag!" blev svaret. Eventuellt väljer jag en annan aktivitet på min födelsedag...

Sedan råkade han slå om till backhoppnign och tittade fundersamt på två hoppare innan han konstaterade: "De flyger lite i friska luften!"

Så här busiga är de!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar