söndag 17 augusti 2014

Lite vardag igen...

Sakta men säkert börjar vi hitta tillbaka till någon sorts vardag igen. "Problemet" är kanske att vardagen just nu betyder att både mamma och pappa är hemma. Den första september kommer det en helt annan vardag! Men det blir nog bra det också när vi har fått in snitsen på det hela!

Leander myser lite på soffan med Raphael.


Jag vet inte om det beror på att Raphael har betytt en nystart i familjen men vi har fått lite vårkänslor och går gärna ut och plockar en bukett vilda blommor och sätter på bordet. Det behöver inte vara så märkvärdigt med lite vardagslyx!


Som en del i den nya vardagen tänkte jag blogga lite mer regelbundet igen. Det blev ju ett rejält uppehåll nu när Raphael föddes, men nu hoppas jag vara på gång igen. För att få en liten "fuskstart" har jag ikväll börjat på en hel rad utkast som jag tänkte lägga på tidsinställd publicering. Alla sätt är bra utom de dåliga och jag har ju en del att blogga ikapp om.

Så, min utmaning till mig själv: Ett inlägg om dagen i en månad! Tror ni jag klarar det?

1 kommentar:

  1. Jag vet att du klarar allt du vill klara! Mutti

    SvaraRadera